10/05

Jag är fortfarande på strålande humör! Och det är SÅ skönt att känna så. Den här årstiden är helt underbar och det blir bara bättre! Nu är det snart dax för alla logdans-premiärer och semestern närmar sig med stormsteg :)

Hela denna veckan har vart superlugn på jobbet. Folk har väl annat att göra än att handla, för en gångs skull. (Tack!) Jag slutade klockan tre idag och cyklade sedan hem på min rangliga cykel. Den behöver verkligen skruvas i lite, men jag har inte intresset att fixa det. Huvudsaken är att den rullar.. Jag åkte hem och duschade och sedan kom Malin till stan. Vi åkte på Mariedal och sedan till city och åt middag innan hon var tvungen hem till sin febriga lilla pojke. Jag och Annica har efter det haft en mysig filmkväll med gotta, skratt och tjatter.

Vi är aldrig mer missnöjda med andra än vad vi är missnöjda med oss själva.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Logdanser.... vilket underbart ord!!!! *längtar också*

Postat av: Hanna

Kram! Nu ska jag också blogga.

2007-05-12 @ 08:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback