12/05

Just nu spelar Svenskafavoriter.se låten Amelia. Det är nog en av de mysigaste danslåtarna som finns!

Igår hann jag inte blogga. Först hade jag en fullspäckad dag på jobbet.. med möten och massa fix. Jag ordnade också ett fräckt sår i pannan (not) och fick äran att prata med Anja Pärsson :) Efter jobbet somnade jag som klubbad och tog sedan ett bad innan Tommy, Nisse och Annica kom förbi och spelade lite spel.

Jag fick börja tidigare då det blivit missförstånd och vi var en kvinna kort, det tog jag dock igen i eftermiddag och det var helt klart värt det. I förmiddags hade jag jour och dagen började med att entrédörrarna inte gick upp.. men det ordnade sig rätt snabbt. Det har tagits en del kort på fiskavdelnigen och på mig och jag tänkte att jag skulle dela med mig av dem här. 

 
    


Ikväll blir det en lugn kväll. Jag börjar kl 6 imorgon, men sen är det två veckor till nästa arbetshelg! :) Och då är jag dessutom ledig söndagen eftersom lille Noel ska döpas. Ett frivilligt måste ikväll är ju ESC så det blir att vila ett öga på det :) Men först, ännu ett bad. Jag skulle aldrig klara mig utan badkaret!

En knuten näve kan varken ge eller ta.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Hihi.. jag är ju lika beroende av badkaret!!! Och såg såklart ESC - tills alla bidragen hade framförts. Jag orkade inte se omröstningen... *snark*

Postat av: Helena

Hej, hej! Du skulle bara veta vad fint det blir i sovrummet nu :-)
På tisdag har jag ett par klienter på fm och utbildning efter lunch. Men skulle vara trevligt att ta en lunch om du har lust. Halv tolv vore bra för mig eftersom jag börjar utbildningen kl. 13.00.
Kram H

2007-05-14 @ 00:24:48
Postat av: Skogstrollet

Man kan få sår i huvudet efter att träffat Anja Pärson, det vet jag bestämt! Iaf om man är på gymmet på IKSU...;-)

2007-05-15 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback