15/05


Jag har visst namnsdag idag :)

- - -

Natten har vart hemsk. Katterna har levt rövare, men sover sött nu när jag stigit upp. Och dessutom har jag haft kramp i min vad flera gånger. Det gör ju så ont! I morse var jag lite pömsig och stängde av väckarklockan för T (sorry :P). Nu har jag iaf tagit mig upp på benen och ska börja med lunchen. Helena kommer hit efter 11 och ska umgås en stund. Det var längesedan vi hann sitta ned och surra så det ska bli trevligt! I eftermiddag vet jag inte vad jag ska planera in riktigt, men det brukar alltid ordna sig. Och imorgon har jag faktiskt tagit ledigt :) Det är premiär i Bursiljum och jag är såklart sugen att åka fast jag borde vara hemma med tanke på ekonomin. Tänkte också att jag kunde vara värd en extra ledig dag! :)

Just nu cirkulerar
Vuxentestet överallt och jag var såklart tvungen att testa. Enligt resultatet var min 'riktiga' ålder 34! Jag förstår inte riktigt hur de räknade ut det?

Ordspråk är inte alltid sanna språk.

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

41,9... Jag borde "tagga ner" enligt testet. Hu då!;-)

2007-05-15 @ 18:18:47
Postat av: Helena

MEN.... hur kunde jag missa det!?? Grattis gumman! Å tack för en trevlig stund idag! Måste bli oftare.
Gjorde vuxentestet.... resultatet blev (inte helt oväntat ;-)) 46,3!!!

2007-05-15 @ 19:31:18
Postat av: Håkan

nja. tror inte riktigt på det testet:) Jag blev typ 38. Och känner mig som 21. Garv. bye

2007-05-19 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback