20/05

Nu har snart en hel helg gått igen. Den lediga tiden går alldeles för fort.. men jag har iaf som vanligt sett till att fylla i princip varenda sekund hittills. I fredags var det sista dansen på Ersboda för säsongen, Expanders spelade. Jag hade tidigare bara dansat till dem en gång i fjol och hade egentligen inget minne av det. När jag först kom till Ersboda blev jag besviken, men inte pga bandet. De spelade helt okej och hade mycket bra låtar. Däremot hade väldigt många valt att antingen stanna hemma eller roa sig på annat håll. Men som Skogstrollet skrev i sin blogg gjorde de själva bara ett felaktigt val, för kvällen blev mycket lyckad. Det fanns ändå hyfsat gott om dansanta och trevliga människor att svänga runt med.

Igår gjordes inte särskilt mycket under förmiddagen. Jag åkte iväg till Ida vid 16 och Annika kom också dit. Vi pysslade på med kläder och hår och gjorde oss klara för en utekväll. Vi var runt på två fester innan vi sedan åkte ned på Olles. Jag hade mycket trevligt på kvällen men vi var rätt knäckta efter midnatt. Max och sen hem för att somna med kläderna på.. Jag har mått riktigt dåligt inatt, men jag tror det vänder snart. Jag ska försöka få i mig lite mat och sen ut i friska luften för att piggna till lite. Har saker jag måste hämta hos Ida och sen skulle jag ha lämnat igen två linnen jag lånat av Angelinn. Men vi får se om det blir idag..

En ny vecka väntar. En riktig dräparvecka, på jobbet alltså. Pension, barnbidrag, lön, pingst, mors dag och brällbollsyra. Jag längtar efter min lön! Sen längtar jag också efter kommande helg. Hanna kommer hem och Noel ska döpas. Men efter nästa helgen kan tiden gärna få stå stilla ett tag, eller så hoppar vi några veckor fram till semestern.

Delad glädje, dubbel glädje. Delad sorg, halv sorg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, Jag kommer heeem :D

2007-05-20 @ 23:18:48
Postat av: Anonym

Näe, den länken gick ju till en annan Hanna... Nåja, loggar ut nu och går och lägger mig. Har en lång resa framför mig imorgon.
Kram H

2007-05-21 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback