21/05

Idag har det vart en bra dag! :) Jag vaknde utvilad och på rätt sida. Sen har det visserligen strulat en otrolig massa på jobbet men jag har hållit ångan uppe. Min fiskdisk är paj och det tar 'ett par dagar' att ordna. Det ställer till det rätt mycket för mig ("Frida, försök inte att se grym ut. Du vet att du inte lyckas iaf"). Imorgon blir det att jobba dagtid imorgon istället för kvällspasset och det känns ju faktiskt riktigt skönt. I fikarummet under lunchen sa Roger att han skulle ha gjort en film om mig, jag vet inte vad det handlade om.. men det är ju roligt om folk har roligt åt en emellanåt.

Jag tog en promenad hem idag. Det var riktigt härligt, solen sken och för första gången i vår hade jag för mycket kläder på mig. Väl hemma har jag städat och fixat.. anledningen till det är att mamma och pappa kommer hit ikväll. Jag måste dock ringa dem och be dem köpa med sig fika om de vill ha, för jag äger inte en kaka. Imorgon efter jobbet ska jag umgås lite med Micke som är hemma några dagar och på onsdagkväll är det tvättid som gäller. Eventuellt, om jag hinner, blir det lite häng hos Ida med tjejerna också.

När man är på djupt vatten är det bra att hålla munnen stängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback