23/05

Igår var en helt underbar kväll! :) Det var varm och skönt ute och vi bestämde oss för att styra upp en grillning hos Annica. Micke och Johannes kom också. Vi satte ihop superfina grillspett, öppnade lite vin och dryck och spelade lite spel. Jag kan säga att det var tur att jag är ledig idag för när Micke och Johannes åkt fortsatte vi med vår egen lilla(?) egofest :) Kvällen var hur rolig som helst och jag hoppas verkligen på fler sådana spontana kvällar! Jag fick sedan hämtning och en famn att somna i vilket inte heller var helt fel.

När T åkte till jobbet idag fick jag skjuts ut till Micke. Vi har legat ute i solen och ätit rabarberpaj! (mera sommarkänslor!) Otroligt skönt väder har det vart och otroligt dumt av mig att ligga i gräset var det, med tanke på att jag ännu inte fixat med pollenmedicinerna. Vi handlade också i Vännäs och kikade på möbler på EM Vännäsby innan det var dax för mig att skynda hem till tvättiden. Jag har nu fixat med fläskpannkaka och ska röja lite innan tjejerna kommer hit för att hänga.

Vänlighet är den bästa försäkringen.

Bilder från festen i lördags..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback