24/05

Så fruktansvärt skönt det ska bli med löning imorgon! Jag skulle kunna gå isäng nu för att få vakna imorgon och känna mig rik :) Några slantar mer än vanligt dimper dessutom in, vilket in känns helt fel direkt :) Nog finns det hål att stoppa i minsann. Filten i sovrumsfönstret ska bort, mina jeans som snart faller sönder ska bort.. ett köksbord och en spegel ska in och sen finns det ju massor med danser jag vill åka på! :)

Igårkväll kom Ida, Annika och Johanna. Det var trevligt att få träffa dem lite, det hinns med alltför sällan. Jag tvättade samtidigt så det blev lite springit, men vi fick iaf surra, se lite tv, spela alfapet och klämma i oss lite kladdkaka! Det är dax för mig att byta om, diska bort och sedan duscha, för Annica slutar snart jobba och kommer då hit.  Sen kommer ju lillasyster hem imorgon och det kan ju vara lite roligt om det är fint här då.

Ge din omgivning ett leende och du kommer bemötas därefter.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det var jättegott med kladdkaka ^^, å trevligt att träffas =)

Postat av: Skogstrollet

Älvans väg blir det på. Gården bredvid min bästa kompis i Ume, så glad!

2007-05-24 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback