25/05

Igår åt jag middag och kikade film med Annica. Efter det åkte vi sedan ut på sightseeing. Vi tittade på hus, vatten, badplatser, kossor och tja.. allt mellan himmel och jord. Det finns faktiskt mer att se än man tror. På vägen hem körde vi förbi några cirkusskyltar och ingen av oss behövde någon vidare övertalning. Ikväll har vi alltså vart på cirkus! :) Vi åt sockervadd och popcorn och var emellanåt mer fascinerad än barnen. Däremot blev vi besvikna på ett par nummer också och i slutnumret rasade den mänskliga pyramiden människor ihop! Tre gånger! Vilken katastrof.

Fick ett sms idag som gjorde mig alldeles kall. En vän akutopererades inatt. Så ikväll har jag vart på sjukan med en tidning, frukt och gotta till honom. Det är jobbigt att se människor sjuka i sjukhusets hemska kläder. Men allting hade gått bra och det är faktiskt huvudsaken.

Imorgon börjar jag tidigare än vanligt, det saknades någon som kunde köra truck och jag ville gärna börja tidigare. Då får jag ju också gå hem en timme tidigare och det är perfekt eftersom Hanna är i stan. Imorgonkväll hoppas jag få umgås med henne och Jonas. Och sen på söndag är det dop ute i Pengsjö :)

Ingenting som utvecklas följer sin ursprungliga plan.


Kommentarer
Postat av: Danstanten Tessan

Jag älskar att gå på cirkus!! Hade också blivit besviken om det blev sånt fiasko på några nummer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback