29/05

Örjan och Therese fick en liten flicka igår :) Grattis till er!

Idag har jag vart ledig och uträttat ärenden på stan. Jag klippte mig och blev stylad till prinsessa. Jag som inte riktigt älskar mina lockar såsom frisörerna gör var tvungen hem och kamma bort lite styling. Själva klippningen i sig blev bra iaf och jag är glad att jag äntligen tog mig modet att testa lugg. Jag hittade lite nytt och hann med även med att gå på banken. Köpte en rullgardin till sovrummet som jag trixade dit alldeles själv. Det var nog tur att jag var ensam med tanke på mitt tålamod för sådana saker.

På stan idag hände två lustiga saker. 1.. Jag pratade med Linda i telefonen, så jag stannade upp vid ett bord i up2. Någon frågar om han kan slå sig ned och jag tittar upp och har plötsligt fått sällskap av ingen mindre än Peter Siepen! :) 2.. Jag väntade på Annica vid Ica Gourmet när en bil kör förbi och sedan kommer tillbaka. Kille, drygt 25 kliver ur och frågar hur läget är, pratar en stund och avslutar med "så nu vet du, nästa gång vi ses".. (?)

Ikväll har jag grillat tillsammans med arbetskamraterna vid Kärleksviken. Vi hade massa gott och jag hade tom gjort pinnbröd som blev en riktig hit bland alla! När grillningen var över åkte jag till T för en kvällsmacka och nu ska jag snart duscha bort lite röklukt och sedan krypa ned. Imorgon har jag kvällspass vilket känns skit eftersom det är premiär i Baggböle. Jag funderar dock på att snabbduscha på jobbet och ge mig iväg efter det.

   
1. Två bleka systrar på dopet i söndags
2. Världens sötaste baby. Lilla Noel.
3. Jag i ny frisyr ute på grillningen

Gläd dig med mig - det är så ledsamt att glädja sig ensam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du blev i håret!
Lustigt med Peter Siepen... Själv sprang jag på Rickard Wolff i en galleria i S-holm. Men inte så att han tilltalade mig förstås :-)
Nu ere godnatt!
Kram H

2007-05-29 @ 23:21:16
Postat av: Ida

Snygg du blev!

Postat av: Linnea


Skitsnyggt gumman! Men jag vill se mer :) Peter Siepen,shit det var ingen dålig dag. Men satt han bara där sen? Hörs sen raring. Puss

2007-05-30 @ 11:03:01
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Annika

Oj vaf in du var Frida! Ursnygg i lugg!!!

2007-05-30 @ 16:14:43
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Hanna

Fina vi är ;)

2007-05-30 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback