31/05

Tänka sig att tiden går så fort. Imorgon är det redan juni! Jag känner att jag är på väg mot semestern, jag har verkligen börjat trappa ned en del i mitt tänkande. Tre veckor till bara, det kommer gå fort. Midsommarafton är jag ledig och det känns riktigt great! Vad det blir sedan hoppas jag någon annan planerar för. Veckan efter det så påbörjas ledigheten på riktigt :) Planerna är fortfarande få men det brukar ordna sig!

Efter kvällspasset igår gjorde jag mig i ordning på en toalett på Maxi. Det var logdanspremiär ute på Baggböle loge. Det var lite folk på dansen men istället fanns gott om dansutrymme :) Kändes verkligen i hjärtat att vara där igen. Och jag ser fram emot ännu en danssommar och närmast premiären i Gräsmyr imorgon! Västerbottensnytt var på Baggböle igår och filmade men har i dagens sändningar hittills inte visat någonting. Det är ju en till sändning 22.15, annars kanske det kommer imorgon?

Idag på väg till jobbet hände det sjukaste på länge. Jag blev attackerad av en galen fiskmås! Hela förmiddagen skrattade folk åt mig och kom med lustiga teorier om varför jag skulle blivit det eller hur jag på nått sätt skulle fantiserat ihop det. Men innan dagens slut visade det sig att vi var fem stycken i personalen som blivit attackerade av den hemska fågeln och även ett par kunder talade om den. Jag tog en annan väg hem.

För övrigt idag hade jag en trevlig lunch med min pappa. En riktigt match mot vinden på vägen hem och en stressig timme hemma innan jag skulle skjutsa Annica till flyget. Hon ska tillbringa sin helg i Stockholm så jag fick ut och köra lite bil :) Nu ska jag ta tag i lite fix här hemma innan det är dax att sova för att orka kommande helg. Och den ser i stort ut såsom mina lediga helger brukar :)


Stirra dig inte blind på en stängd dörr. Det kan finnas en öppen bredvid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback