05/11

Det har vart en kalasbra helg i helgen! En lugn och skön helg, fylld med saker :) I fredags så åkte vi ut till min syster i Brån vars vi bjöds på ostbricka och trevligt sällskap till Idol. På lördagen sen så strosade vi på stan och trots mina planer för inhandling av en del saker så gick jag hem tomhänt.. Shoppingen fick vänta och vi åkte istället hem för att tillaga deilkat taco med gucamole 'a la Frida :) Nisse tittade förbi och det blev en lugn hemmakväll här hos mig. På söndagen åkte vi ner till Bredbyn och stannade där över dagen.

Nu är det ny vecka som gäller och den ser hittills ut att bli mycket trevlig :) Ikväll ska jag och Annica gå på bio och sen imorgon har vi tänkt gå ut. På onsdag ska jag vara med David och på kvällen blir det eventuellt onsdagshäng med tjejerna. Det är vad som är planerat nu.. och det är ju en god början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback