07/11

Igår var det partaj med Annica och ett gäng vänner till henne. Det blev en riktigt, riktigt lyckad kväll! Vi käkade hos Annica och gick sedan ut på Corona. Där var inte alls mycket folk men trevligt i alla fall. Runt två-snåret stannade taxin på Marieberg och jag somnade sedan som klubbad.

Vaknade imorse och mådde mot alla odds rätt fint. Och det var ju tur eftersom jag planerat in att spendera dagen med David. Vi har lekt, busat och myst hela dagen och det kändes rätt härligt när han inte ens ville åka hem. Nu är jag strax på väg till Johanna. Jag missar ju alltid tjejhänget pga kvällsjobb men ikväll kommer jag :) Efter det ska jag skynda hem och röja innan T slutar, för här syns det att vi haft lekstuga idag! :)


David och bror

 
Jag och min solstråle!

 
  


Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi, ja han såg ut lite som Emil i Lönneberga ^^,

Jo, Bosse är större än Rut nu! En storklump har han blivit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback