14/10

Denna veckan fick jag ha min lediga dag på måndag. Då provade jag vartenda jeanspar i hela Umeå! Men inga kändes klockrena, tyvärr. Så efter ungefär fyra timmar mötte jag upp T som skulle till optikern. Tror jag själv borde gå dit snart igen.. kanske nästa månad.. Efter det fick vi middag på stan. En liten tröst sådär ;) På måndagkväll gjorde vi biffar som vi fick äta igår och på kvällen så åkte vi och fikade hos en kompis till T.

Idag börjar jag sent och har sovit bort hela förmiddagen. Jag vaknade strax före 12! :) Gjorde iofs ingenting då jag inte hade nåonting planerat. Imorgon är det dax för del två utav den utbildning jag går på jobbet. Det blir en lång dag eftersom jag måste jobba två timmar efteråt men sen är det fredag och helg igen. Var meningen att jag skulle åka till Linnea, men vi har skjutit på det lite grann. Troligen blir det Blender på Ersboda på fredagkväll men i övrigt har jag inte hunnit längre med helgplanerna ännu.

Angående jobbet jag sökt så blev jag verkligen besviken eftersom de hela tiden sagt att jag legat bra till. De kallade mig sedan inte ens på intervju och jag fick veta bakkvägen att tjänsten redan är tillsatt. Det kändes lite oärligt och faktiskt jättetråkigt. Men det finns inget att göra åt.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ö kommer upp på Ersboda på fredag. Vi hade trott att vi skulle kunna gå på nonstop-dansen i Ö-vik på lördag.. men den barnvakt vi skulle ha, och som känner Alva väldigt väl, kan tyvärr inte som planerat. Så det blir bara en av oss som kan gå på dansen... vi har inte dansat med varandra sedan augusti. Kan du tänka dig hur konstigt det känns? Men jag var ute i lördags i alla fall (själv) och hade riktigt riktigt kul. Jag hoppas på att farmor och farfar kan vara barnvakt någon fredagskväll så att vi kan gå på Ersboda både Ö och jag. Det var himla längesedan vi sågs nu. Du och jag alltså :)

Postat av: Annika

Usch vad jobbigt att pröva jeans! :P Beklagar verkligen det där med jobbet också... vilket lurendrejeri!

2007-11-16 @ 23:35:50
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback