17/11

Så har jag nått fram till ledig helg igen. Det är alltid lika skönt! Igår velade jag mellan flera saker men åkte slutligen på dans. Jag stannade tills efter pausen men åkte sedan hem. Egentligen hade jag inte mer klagomål än överskottet på tjejer och en del knuff på dansgolvet men av nån anledning kommer jag mig inte ur min danssvacka riktigt. Men det ger förhoppningsvis med sig med tiden.

Ikväll ska vi ut till Örsbäck och äta middag. Hanna och Jonas ska också följa med. Det ska bli trevligt att komma ut dit och att träffa barnen. Noel har fyllt ett år och går sedan sist jag såg honom. Nu ska vi få i oss lite lunch och sen ska vi ut och hitta en present till Noel innan det är dax att åka iväg.


Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Tråkigt att du inte hade kul på dansen igår. Jag känner mig inte så laddad heller, så Örjan får åka istället för mig ikväll.Jag har ont i knäna från förra helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback