19/11

Jag ser att jag inte riktigt förstått att det är november månad. Vartannat inlägg har jag skrivit oktober istället.. Men, det är saninngen.. Trots att jag gruvar mig för kyla, vinter och allt vad det innebär så har jag inte hunnit med och fattat att vi faktiskt redan är där. Det känns rätt bra! Snart är det ju advent, jul och sen nytt år!

Sedan senast har jag sålt min lilla säng och köpt en dubbel! :) Äntligen! Imorse ville jag verkligen inte stiga upp. Det var gott om plats hela natten och jag kunde röra mig utan rädsla att väcka T. Idag har jag hittat mig ett nytt överkast och sen ska man väl försöka få ordning på sovrummet igen.

Efter jobbet idag så var jag, Annica och Linda på Expo. Sen återvände vi till Maxi för att handla. Känns alltid lika skönt när man fått fylla på skåpen! Håller nu på att tvätta och sen ska jag rensa ur skrot från mina garderober. Imorgon så har jag sovmorgon och det tillsammans med T eftersom han jobbar eftermiddag i veckan. Jobbar sedan kväll, vilket alltid känns skittråkigt (förutom sovmorgonen). På onsdag fick jag precis inplanerat en fika med Ida vilket känns på tiden. Ska bli jättemysigt att få träffa henne! I övrigt ser veckan ut som vanligt. Till helgen blir det jobb men också personalfest på Julgalan! :)

kissarna
Mina småttingar -Kompis & Kisse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore kul att träffas snart... Kanske en lunch här framöver om du har möjlighet. Har förresten julklappsförslag till moderskapet o Nisse :-) Kram

2007-11-19 @ 23:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback