21/11

Idag har jag haft min lediga dag. Jag har dock haft fullt upp som vanligt.. Men bara utav trevliga saker! :) Efter en sovmorgon (något störd av mammiga katter) så åkte jag ned på stan för att luncha med Ida. Det var längesedan vi fick sån kvalitetstid med varandra, så jag röstar nog på en dejt till snart. Eller vad säger du, Ida? Hade som enda mål idag att hitta kläder till Julgalan, men det sköt jag upp tills imorgon efter jobbet. Istället åkte jag till Sävar för att gå på 75års-kalas och träffa lite släktingar. Det blev ett par trevliga timmar där innan pappa skjutsade mig, Hanna och Jonas tillbaka till stan. Nu är jag snart på språng igen, ett gäng arbetskamrater ska ut till Brännland och se fotboll och trots att varken jag eller Annica har intresset, så bestämde vi oss för att hänga på. Jag vet inte ens vad det är för match det handlar om. Däremot vet jag att jag hade en del projekt här hemma också, så jag får nog vara vaken inatt..


Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart vill jag dejta snart igen! :) Mkt snart till och med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback