02/10

Igår åt vi middag i Sävar och sen satte vi igång med Hannas flytt! Vi fick med nästan alla saker och Hanna hade en hel del att stå i när vi sedan lämnade henne ensam i deras nya boende vid 21-tiden. Imorse när hon ringde åt hon fil med gaffel och det lät som ett projekt i sig. Jag hoppas de kommer trivas och bli kvar här nu, katterna ska jag skjutsa över till henne ikväll och hennes Jonas kommer upp för att stanna imorgon.

Jag har haft en lång sovmorgon idag. Men jag känner ändå att jag inte sovit särskilt bra. Har drömt en massa som vanligt och det har ringt både hit och till min mobil ett flertal gånger under morgonen. Men jag är på benen nu och ska strax hoppa i duschen, sen var det tänkt att jag skulle ned på stan en sväng..

Till helgen är jag ledig! Kanske blir det Rotan, iaf en av dagarna! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

OJ.. är det redan den här helgen det är mara där uppe?

Postat av: Anonym

Vore kul å träffas snart! Kram H

2007-10-02 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback