05/10

Den här veckan, eller de sista dagarna iaf har vart hemska. Jag har haft upp över öronen med göra och mitt humör har vart därefter. En ursäkt till alla de som råkade ut för det. Att gå hem idag kändes ungefär lika underbart som att gå på semester! Tänka sig. Jag hade mer än allt velat åka till utlandet just nu. Helst ikväll! (Sol, värme....!) Jag är iaf ledig i helgen och tänker verkligen se till att njuta. Tommy åkte hem till Övik alldeles precis och det var väl en miss i min planering, men något festligt för kvällen blir det säkert ändå. Alla med förslag är välkomna att höra av sig :)

Till veckan ska jag till Brån på onsdag. Vi ska baka inför dopet som är nästa helg! I övrigt ser det ännu inte ut som att det händer så mycket, men jag hade inte tänkt fundera på det heller. För först är det faktist helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback