06/10

Igår, i sista stund bestämde jag, Micke och Angelika att vi skulle ge oss iväg upp till Skellefteå. Och jag trodde hela tiden det var Rotan vi skulle på, tills vi under resans gång började diskutera saken och kom på att det troligen var på Folkets park. Dit anlände vi rätt sent, strax efter 22. Kändes som resan var väldigt lång, men vi hade trevligt i bilen och stundvis skrattade vi så vi hade ont i magen. Jag var laddad och humöret var på topp.. men bara ett par timmar. Sen började tröttheten ta över och jag saknade rätt mycket känt dansfolk så i slutet ville jag mest åka hem. Jag intog baksätet och somnade efter bara ett par mil, sen vaknade jag lagomt i Anumark och ögonlocken kändes tunga som bly. Borstade tänderna och stupade isäng efter tretiden och nu har jag precis stigit upp. Det är så skönt att vara ledig! Pengar är bra överskattat i jämförelse.

Hanna och Jonas är på väg hit med en tv. Vi ska bytlåna och sen ska hon låna ingredienser till ett bak. Här leker katterna tafatt och själv har jag tänkt byta sängkläder innan jag sen ger mig iväg ned på stan.

Andra är redan less på Winnerbäcks 'Om du lämnade mig nu', men jag bara älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback