08/10

Inatt hade jag mardrömmar. Egentligen tycker jag om att drömma men på slutet har det besvärat min nattsömn med diverse otrevligare drömmar. Det var längesedan man hade riktiga mardrömmar, men inatt drömde jag en massa otäckt och sen vågade jag inte somna om. Av den anledningen var jag rätt trött när klockan ringde imorse, men dagen har ändå vart bra och allt har gått smidigt och enkelt. Har även haft en del spännande inslag i tillvaron idag men jag kan tyvärr inte säga mer än att om allt nu går i lås, kommer allting kännas så ofantligt skönt. Då har jag äntligen nått ett av mina mål.

Hanna och Jonas har vart här på middag och precis gått hem. Jag håller på tvätta och ska sedan fixa håret lite. Ska njuta lite av att ta det lugnt, för det känns som det längre fram i veckan är rätt fullt upp!

v, 41
M
6-15, Tvättid
T 14:30-21
O Ledig -åka till Brån
T 6-15, Barnvakt i Moliden
F Åka hemöver, 13:30-21
L Dop för Adam
S 6-14


Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Mardrömmarna lät verkligen inte kul. Barnvaktandet däremot ser vi fram emot. Hoppas du inte är alltför nervös. *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback