09/10

Jag ringde ett av hotellen i Hudik idag, det där vi legat bäst till på väntelistorna. Nu var vi på tioende plats, fastän vi i början av september när vi ställde oss i kö hamnade på sjätte plats? Jag skulle återkomma imorgon och jag hoppas verkligen vi får ett rum bara för detta. Får vi inte boende i Hudik blir det ingen dansmara utan troligen en helg i Sundsvall istället. Vilket som kommer bli bra, ska bli skönt att få åka bort en helg tillsammans.

Är på jobbet nu och här är det väldigt lugnt. Lite småpyssel sådär, men inga kunder och inga varor att fylla. Vi planerar istället för fest om två veckor :) Men nu måste jag skynda ner och stämpla in igen!

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Men du! Ni vill int bo med oss? Hyrt en stuga utanför.

2007-10-09 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback