10/10

Idag har jag vart i Brån och det har vart en riktigt bra dag! Jag har lekt med barnen och bakat massvis med bullar tillsammans med syster. På vägen hem svängde jag förbi och lämnade en påse nybakt på Ålö, allt för att plocka några extra pluspoäng ;)

 

  
Söta Adam.        Nöjd David!        Och stolta bagare.

Ikväll har jag tagit mig ut på en ny joggingrunda. Det gick riktigt bra och jag orkar allt mer! Det ger en liten kick faktiskt. Har suttit och gluttat på Bonde söker fru, men det var emellertid så pinsamt att jag var tvungen byta kanal.. Nu ska jag försöka packa ihop lite saker för Öviksresan imorgon!

- - -

Nu varnas det för snö. Det känns ju inte alls särskilt spännande direkt! Jag minns att det hade kommit snö förra året till Hudik och dit är ju nu bara två veckor nu. Dom ringde mig iaf från Statt imorse och vi fick ett rum där. Känns bra såklart, men man blir ju lite fundersam hur kölistorna sköts och hur man plötsligt bara kan få ett rum fast hotellet är fullbokat?

Jag ska äta lite godis nu, jag behöver det idag! Sen ska jag göra mig klar för att åka vidare till Brån!

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

GRATTIS! Vad kul!

2007-10-10 @ 13:02:06
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Bullarna ser så smaskiga ut!! Ha det så bra.. och vi ses imorgon!!

Postat av: Skogstrollet

Är stolt över din löpning tjejen! Kram!

2007-10-11 @ 06:50:35
Postat av: Jessica

Hej! Trevligt att du o Tommy fått rum på Statt. Där ska jag o Magnus oxå bo så om ni vill samåka ( vore jättetrevligt) kan ni väl höra av er....

2007-10-13 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback