11/10

Idag efter jobbet blev det brådis. Jag skulle med bussen till Övik och tiden var knapp! Men den räckte som tur var till och jag sov hela vägen ner. Vaknade fem minuter innan avstigning.. rätt perfekt egentligen. Örjan & Therese har åkt iväg på sin första kväll utan Alva och jag fick äran att vara barnvakt. Alva somnade sött i min famn efter lite välling och sover nu i sin säng. Lite orolig är hon, men det kanske inte är så konstigt. Jag har fått mig lite läsk och Polly, så jag har iaf att roa mig med tills de kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

TACK för att du kom och tog hand om Alva så att vi fick åka på den fantastiska föreställningen!!

Postat av: Anonym

Tack själv systra mi! Var jättetrevligt - du är välkommen så ofta du vill! Är ju lite lättare å va här med båda pojkarna än hos dig liksom... Men ser fram emot att umgås med dig på tu man hand någon gång också förstås!

2007-10-12 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback