13/10

Idag har vi varit på Adams dop och det har vart en mycket trevlig dag! Stunden i kyrkan blev stundvis spännande och rolig eftersom David ville upptäcka och undersöka allt i sin närhet! Efteråt samlades vi sedan alla i församlingsgården där vi fikade och alla presenter öppnades.

 

När dopet var över följde mamma, pappa, Daniel och farmor med hit och åt middag. Hanna kom också efter hon hade slutat jobba. Jag är rätt trött och börjar redan 6 imorgon så det blir en lugn hemmakväll för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild från kyrkan! Kan du maila mig den i originalstorlek. Tack :-) Kram o god natt!

2007-10-13 @ 22:53:21
Postat av: Hanna

Fina bilder, tråkigt att jag satt på jobbet.

2007-10-14 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback