14/10

Är så fruktansvärt less! Vem tog min cykel inatt? Har jag tur med mina cyklar kanske? Och även om denna inte var värd många kronor för andra så hade jag fått den av min mormor, som i sin tur fått den av en äldre släkting. Så det var en cykel som jag väldigt gärna hade velat ha kvar! Går och hoppas att jag ska få den tillbaka, att nån bara 'lånade' den. Är iaf väldigt inne på att köpa en bil nu.. Imorse fick jag skynda till Hanna som skjutsade mig i pyjamas till jobbet. Guld värt eftersom det dessutom spöregnade ute.

I veckan finns lite planer. Imorgon kväll är det personalmöte på jobbet. Har sedan bytt pass med en på jobbet så det blir kvällspass på tisdag ist för onsdag. På onsdag fyller Tommys mamma år så då ska vi åka ned till Bredbyn över dagen. På torsdag efter jobbet ska jag preliminärt träffa Ida, fredag är det dans på Ersboda och på lördag planeras det för partaj! :)

Jag behöver någon som vill gå buggkurs med mig! Hade tänkt hoppa på forts.2 om någon är intresserad av det. Start 22 oktober, så det är lite brådis med anmälan. Snälla, någon? 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag fick läsa flera gånger om kompisen som skjutsade dig till jobbet i pyjamas... innan jag förstod att det var HON som hade pyjamas på sig.. och inte du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback