20/10

Oj oj, idag vaknar jag mer förkyld! Men jag har varken tid eller lust att bli mer kass än såhär. Hursomhelst har jag inte tid med det idag. Imorgon kan jag tänka mig vila, men ikväll ska vi ha partaj! :)

Igår kom jag mig iväg på dansen i sista stund. Angelinn bestämde sig för att åka och det var tur för jag tror jag försökte med allt innan! Vi åkte iväg på Lindy hop-kurs innan. Jag fegade först eftersom vi var sena.. men sen tog jag mig i kragen och provade och jag tror grunderna fastnade skapligt. Funderar lite på en nybörjarhelgen som de har i början av november.. Kan ju vara roligt att bara kunna lite iaf! :) Vi får väl se! Dansen var iaf mycket bra och jag fick kanske äntligen upp gnistan igen. Kan ju vara bra inför Hudik nästa helg ;) Längtar verkligen efter att komma iväg!

Nu ska jag röja upp här hemma. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback