22/10

Jag bestämde mig för att följa med till Umeå dansimperium ikväll, som stöd till en nervös Annica och för att spana in nivån på forts.2 Jag har ju trots allt inte gått alla kurser för att egentligen kunna hoppa in där. Men som det såg ut så tror jag att jag platsar om nu bara nån kan hoppa av..! Blev så sugen på dansa så jag fick en dans innan vi åkte :) Jag & Annica åkte sedan vidare till Maxi för att panta och inhandla mat till morgondagens tjejkväll. Sedan skjutsade hon mig hit till Marieberg och jag har ägnat min tid åt betapet, msn och Linnea i luren. Nu tänkte jag se om här finns lite kvällsfika, så jag kan förbereda innan Tommy kommer.

Natt natt.

- - - 

Idag har vart en rätt rolig dag på jobbet. Vi har skrattat och haft roligt hela dagen :) Har ganska precis kommit hem nu och försöker fördriva tiden. Ikväll ska jag iväg med Annica och handla men annars har jag ingenting planerat. Annica och Micke börjar buggkurs idag och när jag såg att den låg på samma tid som forts.2 försökte jag med en sen anmälan men hamnade trea i kön. Väldigt synd, för jag hade VERKLIGEN velat gå den kursen! Men det är ju bara att hålla tummarna hårt och hoppas att lite folk hoppar av..

Det har vart lite struligt med tider på jobbet och hux flux blev jag ledig imorgon. Skönt! Visserligen blir det jobb på onsdag istället, men. Imorgonkväll ska vi styra upp lite tjejmiddag och det känns riktigt kul :) Linda fyller år, så det blir tårta och allt. Och nu börjar dagarna rinna iväg tills vi åker iväg också. Jag bör nog se över vad jag ska packa, annars är det nog någon som får spel innan vi kommer oss iväg ;)

Var så duktig igår och gjorde massvis med mat, så idag tänkte jag bara värma upp lite torsk till middag. Sen blev det över lite blåbärspaj sen igårkväll så jag kanske måste smaka på den lite också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spel? vem då? Inte jaag iaf,ha det gott!

2007-10-22 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback