24/10

Jag har svåra hormonrusningar idag!!

Jobbar kväll idag istället för igår. När jag kommer ner har jag bara tre timmar kvar och det känns lämpligt. Lite synd med kvällspass idag, för jag missar tjejhänget hos Annika som så många andra onsdagar. (Men jag kommer så fort det passar, tjejer!) Strulade med Hudik-hotellet igår och jag han bli både irriterad och rädd att allting skulle skita sig.. men idag fick jag bekräftat att vi visst hade fått ett rum. Troligtvis kommer vi åka två bilar ner eftersom sällskapet tyvärr måste åka senare. Jag är lite sugen på klämma in lite Ikea också :)

Ikväll efter jobbet ska jag bjuda Lars på fika, som tack för att han skjutsar hem mig i mörkret. Efter det ska jag påbörja packningen inför helgen. Imorgon efter jobbet ska jag träffa Annica, tvätta och springa (eftersom jag fuskat i 1½ vecka). Sen måste jag handla till lillebror som ska sköta kissarna under helgen. Sen är det äntligen fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, kan man få göra en liiiten beställning från Ikea i så fall???

2007-10-24 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback