25/10

Jag visste att det skulle bli såhär! Klockan är snart 22 och jag har enbart plockat fram tre par strumpor! Inte ens en väska har jag tagit fram.. Visst har jag hunnit med rätt så mycket, men prio 1 är borde väl ändå vara packningen? Nåväl..

Skulle egentligen uträtta lite ärenden på lunchen idag men jag och Annica gick på NK och lunchade och där satt vi och surrade tills vi inte hade en minut över till shopping. Så vi fick stanna efter jobbet och inhandla alla våra måsten.. :) Jag hittade en söt cremefärgad klänning till helgen men är inte säker på att jag ska behålla den.. Den andra kvällen hoppas jag att jag redan har någonting till. Efter det åkte vi hem och jag snabbstädade lite innan Annica ringde på dörren. Vi käkade middag tillsammans och medan hon såg Vänner och surfade lite så passade jag på att både renbädda, tvätta och färga håret! Håret blev riktigt bra faktiskt och mjukt som siden :) Vidare iväg efter det för att handla till lillebror och kissarna... och här sitter jag nu. Det roliga är att när jag läser bloggen från samma dag ifjol så hade jag nästan exakt samma bekymmer! ;) Tackochlov är jag inte lika nervös som förra året! Nu ska jag iaf försöka ta tag i packningen och sen ska jag bara diska lite.

Ha det gott allesammans. Kommer åter på söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte vad jag vill ha från Ikea egentligen... Men har ett pres.kort på 500kr som jag måste handla upp innan årsskiftet. Men du kanske vill köpa av mig det för 350kr :-)?

2007-10-25 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback