29/10

Nu är vi hemkomna från Hudik! Och det har vart en mycket bra och mysig helg! Så skönt att få en helg tillsammans efter både jobbhelger, jakthelger och annat.

Efter att jag slutat klockan 12 i fredags så rullade vi ganska fort söderut. Vi stoppade i Övik för att byta ett par skor och i Älandsbro för lite mat. Vi var framme och checkade in på hotellet strax före 18-tiden. Jag var jätteorolig att vi skulle få ett dåligt rum eftersom vi fått ett reservrum i källaren. Men det fanns allt man kunde önska och dessutom till reducerat pris :) På fredag när det, enligt mig, skulle vara sämre band på maran hade jag egentligen roligast. Jag var riktigt trött på kvällen, men då fanns iaf både luft att andas och utrymme på dansgolvet. Under lördagen var det betydligt sämre med både luft och plats. Så än om banden annars ligger många snäpp högre upp på listan (undantag Whalströms!) när det gäller dansvänlighet hade jag svårt att hålla gnistan uppe under den kvällen. Whalströms gav oss iaf samma låt som ifjol och det tackar jag för.. :) På lördagen strosade vi lite på stan och fikade på ett café, sen på kvällen åt vi middag tillsammans med Magnus och Jessica på hotellet. Vi lämnade Hudik igår vid lunchtid och stannade till på Ikea under resan hem. Där blev enbart några småfynd innan vi fortsatte hemåt.


Dansklara

Idag återvände jag till ett kaos på jobbet. Jag vet att jag är petig och en väldig perfektionist när det gället jobbet men jag kan ibland bara inte förstå hur det kan bli så rörigt! Sen är det rätt störande när högre makter prioriterar bort saker som enligt mig är mer än välbehövligt och redan har fått vänta i flera veckor. Men men..

Imorgon är jag ledig igen och då ska jag umgås med min syster, David och Adam. Ikväll blir det lite bowling tillsammans med ett gäng arbetskamrater.. så det är bäst jag skyndar på så jag hinner allt jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

Tack för en trevlig helg i Huddik med er....det gör vi gärna om (vi kan väl ses snart igen??).Kram J o M

2007-11-03 @ 16:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback