31/10

Nu är det inte så länge tills jag måste börja skynda på ;) Min buss går om en dryg timme och jag sitter inlindad i en filt framför datorn. Frukost har jag dock fått i mig så ett steg på väg är jag. Idag är det Halloween och jag gissar att kvällens försäljning kommer bli stentuff. Kommer nog ha det jag gör ikväll, vilket iofs känns rätt kul. Sen slipper jag förhoppningsvis alla små troll och spöken som knackar dörr!

Igår var jag tillsammans med Helena och barnen och uträttade en massa ärenden. Det är tur att dom förhoppningsvis kommer en och en den dagen det blir ens egen tur, för än om det är mysigt, trevligt och jätteroligt tar det lite på krafterna också. Vi hann iaf med allt som Helena planerat för och jag hann med mitt ärende på Jysk. Är i valet och kvalet om det blir en säng nu, eller om det får vänta ett tag. Mina lakan som krympte 20cm i tvätten fick de iaf tillbaka.

Jag skrev en gång om ett mål jag strävade efter att nå. Idag fick jag bekräftat att chansen finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag hoppas du når målet!

Postat av: Anonym

Jag har kommit på en kul idé... kanske en framtida affärsidé! Webbaserad. Vi får prata mer om den efter tentan :-)

2007-11-03 @ 14:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback