02/09

Det skedde en dödsolycka ovanför Övik igår. En danskille, 21 år gammal. Vi gick samma buggkurs. Det är så fruktansvärt! Jag börjar verkligen inse att det är dax att värdera allt man har och framför allt livet i sig. Det är aldrig värt att spara på saker. Ta vara på dagarna som går istället.

Ikväll har jag haft besök av min mor, far och bror. Och det var mycket trevligt! :) Jag hade kockat ihop riktigt god lax och alla gick mätta och belåtna från bordet. Två matlådor blev det också. Pappa hjälpte mig sen att hämta igen min cykel som det är punktering på igen. Suck! Jag hann inte ens använda den en enda gång.. fick ju igen den i tisdags. Nu skulle han iaf se över den igen. Lillebror ordnade med det sista på datorn, så nu funkar allt som det ska igen, men snabbare :) Och mina lackhyllor kom äntligen på plats!

Kompis har fått vara utan kragen ikväll och hon är överlycklig! Hon tvättade sig först i över en timme och efter det har hon vart precis samma energiknippe som tidigare Försöker passa henne så hon inte håller på och slickar och drar i stygnen, vore ju så skönt för henne om hon kunde få slippa kragen.


Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Du har så rätt i att man borde uppskatta livet och varje dag som kommer/går. Men så lätt att man halkar in i samma slentrian som vanligt och bara ser framåt framåt... istället för att njuta av nuet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback