03/09

Ikväll har jag haft besök av Annika och Johanna. Annika hade gjort jättegoda vaniljbullar och jag fick äntligen göra min blåbärspaj! Vi har surrat och skrattat i flera timmar och det var verkligen mysigt och väldigt väldigt trevligt! (Synd Ida att du inte kunde vara med). Vid lunchtid imorgon ska jag ut med syster och sönerna så hon får handla. Det ska bli kul att få umgås med dem en dag :) Tänkte bjuda er på lite bilder nu innan det är dax att lägga sig till sängs! Är ledig imorgon och det känns helt underbart skönt. Godnatt!


image110


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejssan!! Jag har även hittat din blogg... Kommer nog att bli haj på det här tillslut?? Hmmm... Roligt att läsa i alla fall. Jag har ordnat msn nu... vet inte riktigt hur det funkar än.. men du kan ju försöka ta kontakt med mig där.. Roligt att hanna flyttar hem på Lördag! Eller blev det söndag...? Massor av kramar Maria

2007-09-06 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback