05/09

Har vart väldigt skönt med två sovmornar på rad. Katterna har faktiskt vart riktigt snälla och jag har kunnat sova ut ordentligt! Jag och Malin fikade igår på Waynes och gick sedan på bio. Det var inte igår vi sågs ordentligt så det var trevligt att sitta ned och prata lite. Hennes mage växer och snart har dom två barn! Alla blir så vuxna :P Idag är det kvällspass som gäller, men innan dess ska jag tvätta och påbörja packningen för helgen. Ikväll efter jobbet ska jag eventuellt förbi hos Ida så då hinner jag inte och sen är det ju bara imorgonkväll kvar. På fredag slutar jag tidigare från jobbet för att hinna med skjutsen som från Skellefteå passerar Umeå och sedan tar oss vidare till Moliden. Det ska bli jättekul med dansmara igen, jag känner mig laddad! :) Men fredag betyder också att jag får träffa T och slänga mig runt halsen på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback