06/09

Jag har gått och tänkt att det är länge till höstens dansmara. Och framför allt har jag tänkt att denna vecka kommer gå precis hur sakta som helst. Men just nu känns det mest som.. "HJÄLP, det är ju imorgon!" Jag har inte hunnit med att börja packa, eller det är ungefär som vanligt.. Att jag sparar det lite till sista stund. Jag ska iaf snart ta tag i det! Igår åkte jag iväg och vattnade blommor och tog in posten hos T, så nu är det bara min egen lägenhet som behöver lite översyn innan avfärd. Försöker göra klart med klädval innan jag åker så jag inte behöver en massa resväskor för dessa dagar. Har i sommar haft en svacka vad det gäller dans, men det har börjat dra i dansnerverna igen och nu känns det riktigt kul att få komma iväg! Jag ska sluta tidigare från jobbet imorgon och det känns ju inte heller helt fel att få gå hem vid lunch.

Idag efter en kortare utbildning vi hade stod en äldre man och en fotograf och väntade på mig. Jag hade ingen aning om vad som stod på men jag hamnade på en massa bilder innan de var klara och inom kort hamnar de också på nätet. Det blir spännande att se resultatet eftersom jag inte alls räknat med att bli fotad idag. Blir de bra kanske ni kan få en länk lite senare. De bilder som nu ligger ute vet jag inte var de fått tag i och de är verkligen katastrof!

Nåväl. Jag ska ta tag i det som behöver göras här hemma, för imorgon efter jobbet hinner jag inte med mycket mer än att bara klappa om katterna! Kommer säkert en rapport om läget från Moliden under helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback