12/09

Ledig dag idag! Hur skönt som helst. Men det blev en händelserik sådan. Blev väckt av telefonen.. inbrott i Tommys bil. Jag hann bli orolig att det var jag som inte låst eftersom jag hade den sist, men så var inte fallet. Tackochlov! Synd att folk måste förstöra bara! Hanna hämtade mig och vi åkte till Expo och sedan vidare till Brån för att umgås med Helena och Maria med barn. Mycket mysigt med så mycket barn i olika åldrar och trevligt med alla systrarna samlade :) Iväg hem för att sedan skjutsa Tommy till jobbet. Mot stan igen, via ÖB på Hannas begäran. Hon kikade mest, jag handlade.. Hem, i med en tvätt och sedan iväg igen för att ta stygnen hos veterinären. Och det gick hur bra som helst. Nu är jag hemma och här förblir jag ikväll! Jag har både huvudvärk och riktigt riktigt tomt på energi.. Lite middag ska jag se till att få och sen ska jag bara slänga mig i soffan med kissarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback