16/09

Ser man på! Jag har inte bloggat sedan i onsdags!

I torsdags fick jag mitt hår klippt utav Annelie, det var mycket vänligt och jag är mycket nöjd :) Lars tittade förbi och surrade en stund medan jag lagade paj till avdelningsfesten som var på fredag. Fredagen var en mycket fullspäckad dag och vi hade mycket trevligt hos Linda på festen (Vilket hus!). Jag blev dock bara mer och mer förkyld ju längre kvällen gick så jag tog det väldigt lugn och åkte sedan hem i tid för att sova. Igår jobbade jag hela dagen och slocknade direkt jag kom hem, med benen utanför sängen. Sov så tills Hanna plingade på dörren. Var trevligt att ha henne här! Idag har jag haft min sköna söndag på jobbet. De brukar alltid rusa iväg och jag känner mig alltid så duktig. Faktum är att jag senaste veckan överösts med positiva omdömen av mina arbetskamrater. Jag är dock urusel på att ta emot sånt, tyvärr. Nu ska jag duscha och få i mig lite mat sen ska vi höra om Lena får någon läkatid. Hon är krasslig och behövde skjuts. Ikväll sen blir det en snabbstädning och sen ingenting mer. Förkylningen gör allting lite extra jobbigt, men det börjar faktiskt släppa och känns väldigt skönt. Nu är jobbarhelgen över och nästa helg är jag ledig! Jag njuter redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback