18/09

Den här veckan ser rätt lugn ut och det känns skönt! Jag har gått och längtat efter några mysiga hemmakvällar i mörkret. Jag är inte speciellt facsinerad av att vara ute i mörkret, jag sitter hellre inne med en bra film och en filt istället. Igår åkte vi till Sävar och såg film och fikade med familjen och Alva. Hanna och Alva badade också och nu är det verkligen årstid att använda badet hemma, så det ska jag planera in någon dag. Det var på tiden att åka hem, det var längesedan sist. Lite för längesedan. Idag har jag vart ledig. Jag klev upp och åt frukost med T innan han åkte till jobbet och sen gick jag isäng igen. Katterna var hur snälla som helst och jag sov länge och väl :)

Har vart på stan och strosat under dagen. Hittade massa fint, jag har ju inte vart på stan på evigheter! Köpte dock bara sockar till dansskorna och så påbörjade jag Idas present, men sen vände jag hemåt igen. Jag måste verkligen köpa nya dansskor så jag har suttit och kikat på alternativ på dansskor.se. Har ju velat ha de som heter
Lindy Hopper men jag vet inte, de kanske blir sådana jag har nu iaf. De är ju faktiskt riktigt bra! Nu ska jag gå igenom lite bilder och skicka för framkallning, sen ska jag påbörja middag och tvätta en tvätt. Och försöka byta klackar på mina favoritstövlar, hur nu det ska gå..

Bilderna dom tog på jobbet finns nu på icamaxiumea.se

(Länken till dansskorna funkade inte att lägga in. För er nyfikna, följ denna adressen istället.. http://www.dansskor.se/Skor/Anniel/2481_lindy_hopper.htm )


Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Är sugen på lindyskorna jag med... Får se vad som händer när lönen ramlar in om en vecka.

2007-09-18 @ 16:22:11
Postat av: Anonym

Fin bild på dig! Och på förstasidan t.o.m :-)
Kram kram!

2007-09-18 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback