21/09

Jag hade inte orkat en minut jobb till! Helgen kommer precis lägligt! Jag funderade ett tag på jobba lördagen men just nu förstår jag inte varför.. Det var ett väldigt smart drag att stå över det och helgen ser jag verkligen fram emot! :) Idas present är nu färdig och jag ska strax hoppa i duschen för att sedan åka dit. Det är tjejmiddag ikväll och jag tror det kan bli precis hur trevligt som helst! Imorgon ska jag inte planera för någonting. Kvällen är eventullt uppbokad med tjejerna på jobbet och det blir troligtvis utgång då :) Annica fyller år också så jag ska nog förbi där en sväng! Söndag kommer sen och då kommer T åter från jakten, med ett uppehåll på två veckor. Blir great! Är dax att skynda på nu så jag hinner med allt som ska göras. Jag är ju inte supermegasnabb när jag ska iväg..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Betyder det här att vi inte kommer att få träffa dig i helgen? :( *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback