23/09

Idag har jag haft en riktig söndag. Jag sov tills klockan närmade sig elva (trots att jag gick isäng runt 22 igår). Tog sedan täcket och lade mig i soffan istället.. Myste med kissarna och tittade på film tills klockan var efter 15. Då fick jag energi till att diska, städa och tom torka golven. Efter det har jag inte direkt ätit söndagsmiddag, men lite fil åt jag och sedan tog jag ett varmt, härligt bad :)

Har idag ringt hotellen i Hudik för att kolla läget. Och det ser väldigt dåligt ut, jag har inte förflyttats nånstans i köerna.. så frågan är om man måste söka vidare efter andra alternativ?

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Hm.. Jag börjar fundera lite... Har en släkting som hyr ut en stuga 1,5 mil söder om Hudik. Kanske ett alternativ för er?

2007-09-23 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback