24/09

Idag gick det bara fint på jobbet, vi gick iväg och lunchade tillsammans på NK vilket var mycket trevligt. Det gör så mycket att få komma ifrån en stund och se nått annat! Imorgon är det kvällspass igen, onsdag ledigt och torsdag utbildning. Sen är det jobbarhelg igen.. :/

Samtidigt som jag sitter här gluttar jag på dokumentären om Victoria Beckham. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men den är faktiskt lite intressant. Eller underhållande i vilket fall!

På onsdag säger Annica att det är dax för min premiär på Iksu! Jag vet inte hur det ska gå, däremot vet jag att jag både borde börja träna och med påtryckningar från alla håll ska jag iaf ge det ett försök (igen!) Jag har fått fribiljetter för att prova på och sen får vi väl se om jag nånsin kommer kunna ta mig i kragen..

Nu är jag både trött och uttråkad så jag tror jag ska krypa till kojs snart! Efterlängtad löning imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du onsdagshänga med oss på onsdag? Du är ju ledig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback