26/09

Imorse mådde jag inte direkt prima, men det blev iaf mycket bättre under dagen! Tackochlov. Har umgåtts med lillasyster sedan lunch vilket var trevligt. Innan vi båda blev både trötta, hungriga och less, vill säga. Mitt humör brast och hennes med. Men syskon emellan går sånt rätt fort över, som tur är. En snabb avreagering, sen är det över. Jag har iaf gjort av med en massa pengar, men egentligen har jag bara köpt sånt som jag behövt och utelämnat mycket jag ville ha så jag känner mig ändå rätt duktig. Det slutade med två töjor, lakan, nya dansskor och ett par träningsskor..

Det blev inget Iksu idag, eftersom Annica ville gå på spinning. Jag är rädd att vara dålig, det erkänner jag. Men jag är också rädd att känna mig överkörd, vilket skulle leda till att jag aldrig gick dit igen. Så jag bestämde mig för att fara ut och springa istället. Och faktum är att jag orkade bra mycket längre än jag trott och jag är så stolt över mig själv :) Hemifrån, till Efs sommarcafé och tillbaka blev min första sträcka. Säkert en baggis för många men med tanke på att jag inte tränat någonting på säkert fem års tid så är jag mycket nöjd med min insats :) Nu slänger jag ut lite trådar till er som kan tänka er träna annat än spinning...?

Nu ska jag försöka få mig en sen middag, laga lite matlådor, mysa med katterna, duscha och handla lite frukost. Sen om jag hinner ska jag iväg och hänga med tjejerna. Men imorgon ska jag vara på helspänn hela dagen under en utbildning, så vi får se hur det blir med den saken!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är tur att det snabbt går över.

2007-09-26 @ 20:53:23
Postat av: Ida

Lust att testa funk med oss kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback