28/09

Jag har fortfarande riktigt mycket pain i benen. Stackars mig, jag känner mig så osmidig! Och folk har tom kommenterat att jag ser ut att ha ont nånstans ;) Men när det gått över ska jag ge mig ut på en ny runda!

Sitter på jobbet och försöker få tiden att gå! Har min sista rast nu innan jag avslutar dagen med 1½ timmes aktivt arbete. Skulle vart skönt att göra bort arbetet först och sen ta rasten i slutet av dagen, men men.. Idag har det hänt mycket på jobbet och känslorna har vart många.. man vet inte riktigt hur man ska reagera när saker händer.

Insåg idag när jag kikade i kalendern att det blir väldigt lite helgjobb i oktober! :) Känns underbart bra! Min första jobbarhelg döps Adam (och Angelinn och Eriks Emanuel men där kan jag tyvärr inte vara med). Så då jobbar jag bara söndagen den helgen och sen den andra helgen har jag tagit semester för att kunna åka till Hudik! Om vi nu får plats nånstans på nått av hotellen.. annars finns det kanske nån annan lösning eller nått annat trevligt att hitta på.

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle gå på bio, jag vill gärna se Ett öga rött. Men den gå bara kl 18 av någon konstig anledning så det blir iaf inte den filmen eftersom jag går till 17 både idag och imorgon. Mamma och pappa kommer hem från Grekland idag, ska bli spännande att höra hur det haft det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback