30/09

höst

Okej, hösten är verkligen här! Visst är det väldigt vackra färger och friskt i luften. Promenaden hem från jobbet idag led jag inte alls utav! :) Men kylan, regnet och det mörka vill jag helst slippa. Imorgon är det redan oktober och det är lite skrämmande att det gått så många månder sedan semestern.. Om man tänker tillbaka, var det ju faktiskt ganska nyss. Och isf är det väldigt nära till julen?! Är nog inte alls länge tills julpynt och jultips börjar annonseras i tidningarna. (Så syskon, hur gör vi med julklappar denna julen?) Förresten såg jag julpynt på Rusta redan förra veckan!

Har vart en tung helg på jobbet. Igår var jag helt knäckt efter dagen men idag känns det lite lugnare. Hade tänkt jag skulle klara av min andra joggingtur idag, men frågan är om vädret kanske gör att jag skjuter på det ;) Ett tecken på min självdiciplin!

Imorgon ska vi hem till Sävar och äta middag och sen ska vi se till att Hanna får möblerna på plats i deras nya lägenhet här på Tomtebo. Och så får hennes katter, som bott hos Tommy, flytta till sitt nya hem också. Ska bli häftigt att bo så nära! Jag har redan glömt att hon faktiskt bott i Stockholm över 1½ år..

- - -

Jag ville bara säga att jag faktiskt tog mig i kragen pch sprang, trots vädret! :)

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Härligt jobbat Frida! Är stolt över dig! Kram

2007-09-30 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback