01/04

Så var april kommen. Och det märks ju, inte minst på vädret! Men när april är över kommer snart alla mina favoritmånader med sol och värme, så jag gillar det ändå :) Idag hade vi planerat att åka ut till stugan under eftermiddagen men jag vet inte riktigt hur det blir. Måste höra ihop med alla andra hur det känns!

Under helgen gjorde jag bort min tredje jobbarhelg på rad. Att få vara ledig idag känns så himla skönt. Jag hade tänkt träna på förmiddagen, men vaknade och avbokade passet för lite mera sömn istället. Nu har jag precis stigit upp och känner mig piggare än på länge. Det är nu bara en arbetsdag kvar denna vecka eftersom jag imorgon har utbildning och på fredag är ledig för begravning. Sen kommer helgen med högskoleprovet (som jag egentligen inte känner för att göra längre) och den efterlängtade syskonfesten! :)

Igår började jag min nya buggkurs. Jag tror att jag uppskattat min förmåga rätt bra. Jag hade inte klarat en högre kurs men hade nog känt mig uttråkad i kursen under. Ska bli riktigt kul med lite bugg på kvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback