03/04

Jag blir så less att det inte går ladda upp bilder!!!

Det var tur att vi i tisdags bestämde oss för att åka till stugan. Att vädret var uruselt i Umeå betydde inte att det skulle vara det i stugan! Åtta pluggrader, klarblå himmel och en otroligt skön vårdag fick vi. (Och jättefina bilder jag inte kan dela med mig utav). Förutom att bara njuta av våren pimplades det en del och Tommy fick vinna. Ren tur, eller skicklighet.. jag vet inte. Hanna gav sig dock inte och pimplade tills hon uppnått samma antal fiskar, dock aningen mindre ;) Klockan var närmare halv åtta på kvällen innan hon gav sig och vi kunde åka hemöver. Vi åkte via Brån för ett kvällsfika.

Igår hade vi avslutning på den utbildning vi går på jobbet. Det känns skönt att den är över. Jag mådde inte särskilt bra under dagen och har idag vart hemma för att pigga på mig. Jag borde lärt mig vid det här laget att min kropp bara orkar till en viss gräns, men det är lätt att se dollartecken vid röda dagar. Jag hoppas tillfriskna fortast möjligt. För det första har jag har inte tid med det här. Och uttråkad blir jag, nått oerhört.

Jag återkommer med lite bilder när bloggen funkar bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback