07/04

Idag är en bra dag :) Och ni kommer få veta varför, men inte förrän imorgonkväll när jag kommer hem från jobbet efter 21. Jag vill inte ha några gissningar i bloggen. Om ni anar nått så fråga mig personligen, så får jag själv berätta imorgon.

Allt rullade på fint på jobbet idag och till lunch gick vi på NK och satte i oss mat tills vi nästan fick rulla tillbaka! Ikväll har jag vart på del två av buggkursen och nu har jag inte tänkt göra mer än att duscha och gå isäng. Imorgon har vi sovmorgon båda två och sedan är det kvällsjobb som gäller.

Syskonfesten i helgen blev en höjdare och jag hoppas på fler sådana tillställningar i framtiden.

- - -

De utlovade bilderna från stugan i förra veckan:

 
    

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vilken otroligt vacker bild du hittade på mig då..

Postat av: Annika

Vilka mysiga bilder!

2008-04-08 @ 18:20:02
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback