08/04

Okej, gott folk! Jag är hemma från jobbet. Klockan är efter 21 så här kommer det... Jag har sagt upp mig. Inget datum är satt men jag har ett nytt jobb med nya utmaningar som väntar. Mitt nyårslöfte detta år var att jag skulle gå vidare och nu blir det så. Det känns hur bra som helst och redan imorgon ska jag träffa folket från den nya arbetsplatsen. Mina nya arbetstider blir måndag-fredag 7-16! Kan ni tänka er vilken skillnad! Helt underbart blir det. Visst är jag splittrad emellanåt, jag har ju ändå trivs bra på Maxi.. Men det är dax nu! Jag känner att jag tagit rätt beslut.

Tydligen var jag inte helt frisk igår när jag åkte iväg på buggen. Jag tappade nästan rösten och drog på mig hosta. Det känns något bättre men onödigt var det ju, är ju så trist att vara krasslig. Innan jobbet idag kikade vi runt i stan på möbler.. jisses, vad det kommer kosta att få till det perfekta hemmet. Men kul ska det bli! Är ganska exakt fem veckor till inflytt idag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Starkt jobbat! Jag tror att det här kommer bli jättebra för dig, vilket spännande år som ligger framför dig nu :)

Postat av: Linda-Marie

Grattis! Vad roligt!

2008-04-09 @ 08:11:50
Postat av: Tessan

GRATTIS till nya jobbet!

Tack för flyttkortet som kom idag.

2008-04-09 @ 20:18:07
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Annika

Detta är tredje gången jag försöker kommentera detta inlägg och nu skaaa det gå!

Ville bara säga att det låter som du har en ljuvlig framtid runt hörnet! Så fint ni kommer få det :)

2008-04-12 @ 13:31:48
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback