10/04

Det har gått otroligt trögt med min förkylning. Men nu har jag inte ont i halsen längre och idag har rösten funkat fint sedan efter lunch (peppar peppar!). Jag har inte tränat på snart två veckor och ikväll hade jag verkligen velat åka, men det känns dumt och onödigt sålänge jag inte känner mig helt hundra.

Idag bestämdes det på jobbet att min sista arbetsdag blir fredag den 9 maj. Jag börjar alltså i Norum samma vecka som flytten drar igång. Blir minst sagt en spännande vecka! Och det har jag nog förresten inte ens talat om här i bloggen, att det är i Norum jag ska börja. Jag var dit i onsdags och hälsade på och jag ser verkligen fram emot ett nytt jobb. På Maxi däremot verkar de få det lite tufft att hitta en ersättare, så jag har lovat att ställa upp som jourhavande mentor via telefon.

Hade tänkt att jag skulle dra igång med flyttpackningen ikväll. Ska försöka rensa ordentligt så vi båda ryms i det kommande, gemensamma förrådet. Jag brukar vid varje flyttillfälle bli överraskad över hur mycket grejor jag sparat på, så nu tänkte jag ta och rensa ut så mycket jag kan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är ju arbetssökande så jag kanske skulle ta och börja i fiskbranchen.... Eller vad tror du ;-)
Kram H

2008-04-10 @ 20:10:33
Postat av: Jonas

Lycka till med nya jobbet. Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback