13/04

Först lite klagomål. Det måste vara det här som heter aprilväder. Suck, inte alls kul att cykla hem. Jag vill ha vår! Nu! Redan i februari sas det vara vår, men nu är det mer vinter än någonsin? Nästan iaf. Mina katter är två hårbollar som inte gör som man säger, åtminstone inte Kisse. Någon som vill ha? Gratis! Bara att hämta.

Så till resten, som är postivt :) Idag har jag slutfört min allra sista helg på Maxi. Jag jobbar till 9 maj men inga fler helger efter denna. Vill ni veta hur underbart det känns? Helt obeskrivligt. Helgen om två veckor har jag tagit ledigt, både för att jag vet att jag kommer tappa energi med tiden och för att förhoppningsvis få ihop en hel helg med Tommy. Det var inte igår då det vart fisketävlingar och jobbhelger om vartannat.

Veckan som kommer känns inrutad. Imorgon är det buggkurs. På tisdag ev fika med massa tjejer från jobbet, onsdag kvällsjobb. Sen antar jag att det blir torsdag vi åker till Sävar med syskonen. Fredag är det eventuellt dans, lördag fest/middag(?) med Johanna, Ida, Annika och gänget? och sen är den veckan också över.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja... men kom på dansen på fredag så får vi ses en liten stund då!!! *kram*

Postat av: Anonym

Jag har inte hört nåt om torsdag...men eftersom mor går på diet den här veckan som kommer så kanske det är lite tråkigt... iaf för henne...bara pulverdrinkar som gäller :-)
Kram H

2008-04-13 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback